Aan het einde van deze maand maken we graag de balans op. Het was een drukke maand waarin we ons weer met mooie opdrachten bezig mochten houden.

Zo hebben we voor diverse klanten, waaronder Ammerlaan-Sosef, labels afgeleverd. Voor Koppe Royalty BV hebben we het ontwerp en het drukwerk van de catalogus 2022-2023 verzorgd. Voor Bredefleur mochten we het zomergeschenk leveren waarbij we ‘stay cool by Bredefleur’ koeltasjes vulden met blikjes fris, uiteraard helemaal in huisstijl. Tussendoor hebben we vele organisaties waaronder, het Museon en de Hogeschool van Amsterdam, kunnen helpen met SDG promotie materiaal. Het personaliseren van deze items doen wij volledig kosteloos en zo dragen wij ons steentje bij aan een beter klimaat. Voor een aantal klanten waaronder PromoPlants, Van der Voort Potplanten en Evanthia zijn we ondertussen bezig met het ontwerpen en bouwen van websites.

We zijn blij dat de Flower Trials deze maand als vanouds weer door kon gaan. Voor een aantal klanten hebben we mee mogen denken over de aankleding van de beurs en o.a. beurswanden en banners geleverd. Voor Royal van Zanten hebben we de beurstent ingericht voor de promotie van de Wild, Reef en Deep Purple Celosia.

Tot slot hebben we een mooi feestje gevierd op 17 juni ter ere van het 10-jarig bestaan van Greencre8. Richard en Karin pakten groots uit en het was fijn om erbij te zijn. Vanaf het ontstaan van Greencre8 werkt StudioBlauw nauw samen met dit innovatieve bedrijf. Een samenwerking die hopelijk nog lang voortduurt!