Deep Purple | Marketingstrategieadmin2023-05-17T07:31:22+00:00
Deep Purple Celosia van
Royal van Zanten, WPK en Ammerlaan-Sosef
Marketingstrategie
Al een aantal jaar bedenken wij ludieke acties voor Deep Purple Celosia, een Celosia met een dieppaarse kleur. De kleur paars staat voor inventief, fantasierijk en een beetje rebels en deze aspecten kenmerken onze acties. Ammerlaan-Sosef en WPK verrassen de handel en relaties altijd met een leuk bezoekje. Zo werden de klanten van Royal van Zanten in 2018 verrast met een bezoek van de ‘All you need is Purple’ caravan, hadden we in 2019 succes met de ‘Kraak de Koffer’ actie en deden we in 2023 een “step out of the box” actie waarbij klanten een elektrische step konden winnen.
ONZE DIENSTEN
•Conceptontwikkeling •Logo •Labels •Hoesontwerp
•Brochure •Beursstand •Karbanner •Kaart
•Wikkel chocoladereep •Puzzel •Vouwdoos
Meer cases
ONS WERK
Linflowers | Merkidentiteit en huisstijlTiemen2024-04-09T10:31:01+00:00